Jobba här

Avalon Hotel

Läs vidare...

VI SÖKER ALLTID EFTER FLER AVALONISTER

HOUSEKEEPING MANAGER

Då vår nuvarande husfru går vidare mot nya utmaningar söker vi hennes ersättare. Du är ansvarig för att en hög städkvalitet upprätthålls och kombineras med en lika hög effektivitet över hela hotellet. I tjänsten ingår personalansvar med schemaplanering och övriga arbetsledande uppgifter. Du ansvarar för avdelningens inköp och har en viktig roll i det förnyelsearbete som ständigt sker för att säkra gästens upplevelse och komfort. Du rapporterar till hotellchefen och ingår i hotellets driftsgrupp.

Vid frågor, vänligen kontakta hotellchef Kamilla Grodzki per mejl.

Ansökan kan endast ske via vår rekryteringssida.

NATTRECEPTIONIST

Till hotellet söker vi nu en nattreceptionist för anställning i hotellets reception. Tjänsten är ett vikariat med goda möjligheter till fortsatt anställning i februari 2018. Tjänsten som nattreceptionist innebär mycket eget ansvar, då man arbetar ensam. Arbetstiden är förlagd till 7 dagar varannan vecka, måndag till måndag, 21.45-06.45.

Arbetsuppgifter:Sedvanligt receptionsarbete såsom att checka in/ut gäster, svara i telefon, ta emot bokningar, stämma av ankomstlistor, förbereda grupper med mera. Hålla rent och snyggt i reception och lobby samt övriga uppgifter som tilldelas av närmaste chef/ledning.

Vid frågor, vänligen kontakta Kristoffer Kinnunen per mejl.

Ansökan kan endast ske via vår rekryteringssida.

GÄSTVÄRD EXTRA

Till hotellet söker vi nu en gästvärd för anställning i hotellets reception. Tjänsten är en extraanställning med schemalagd arbetstid varannan helg samt vid behov. Man jobbar alltid i team om minst två personer och arbetstiden är i första hand förlagd till helger (dag/kväll).

Arbetsuppgifter:Sedvanligt receptionsarbete såsom att checka in/ut gäster, svara i telefon, ta emot bokningar, stämma av ankomstlistor, förbereda grupper med mera. Hålla rent och snyggt i reception och lobby. Parkering av våra gästers bilar samt conciergeservice i form av bagagehjälp, restaurangbokningar etc. Iordningställande av konferenslokaler samt övriga uppgifter som tilldelas av närmaste chef/ledning. Parkering av gästernas bilar är en stor del av tjänsten, varför såväl körkort som god körvana är ett krav.

Vid frågor, vänligen kontakta Kristoffer Kinnunen per mejl.

Ansökan kan endast ske via vår rekryteringssida.

 

Vi har för närvarande inga fler lediga tjänster. Skickar gärna in en spontanansökan via mejl.

Jobbansökan
Vi välkomnar varmt alla ansökningar som innehåller personligt brev (vi vill lära känna dig en smula), foto (så att vi känner igen dig), meritförteckning (vi vill veta vad du gjort) samt en lista på referenser (vi vill veta vad du verkligen går för).